I’m Sick… Urghhhh

So I had a perfect post planned out today but unfortunately I’m sick. I got foodΒ poisoning 🀒 so I’m going to do that post next week now. Being sick sucks and I have no idea what happened because I didn’t even eat out yesterday. But I just woke up feeling horrible and nauseous. I think it may be some kind of stomach flu because I hear that has been going around. I absolutely hate food poisoning and stomach flu. Anything that effects my stomach. I would honestly rather just have the regular flu lol!

On a lighter note here is a really funny German cartoon I’ve been watching. It’s definitely on the darker side of comedy and if you don’t like shows like Family Guy and South Park I wouldn’t recommend it but if you do like that kind of humor I would really recommend it! And for all my English speaking followers who don’t understand German don’t worry it has very accurateΒ English subtitles! I hope you enjoy this as much as I have!

If you enjoyed this post don’t forget to like, follow, share and comment!

Enjoyed this post? Then follow me on social media:

TwitterΒ InstagramΒ PinterestΒ LinkedInΒ HubPages

Email me on(guest posts welcome!): insomniacwithanaccent@gmail.com

Lifesfinewhine Services

59 thoughts on “I’m Sick… Urghhhh

      1. Think of the weight you’ll lose – that’s how I cheer myself up when sick!
        Of course you might be skinny to start with!
        Anyway, these things are usually self-limiting and in 24/48 hours you should perk up a bit. πŸ™‚

        1. Hahaha yeah I guess that’s a perk! I am far from skinny πŸ˜‚
          Yeah I already feel slightly better now that I’m taking medicine for it πŸ™‚

  1. Hmmn, I notice that COW had a male voice. Milking it might be hazardous.

    Yuck, food poisoning. I’m so sorry! Hope you feel better very soon.

  2. Get well soon PoojaG, I believe I have only had food poisoning once in my life but not sure if it was even so. Anyways, can’t imagine how ya feeling. If it makes you feel better, I have been pmsing πŸ˜› argh.

    Also, I am not a huge fan of Family Guy or South Park but I do enjoy this show called “Bob’s Burgers” and the show “American Dad” — because of Roger the alien πŸ˜› lol

    Shay-lon

    1. Thanks Shay-lon! Well you’re very lucky to have a strong stomach and I hope you never have to go through food poisoning because it really sucks and you feel horrible!
      Omg I love Bob’s Burgers and American Dad! I literally named my cat Roger after Roger from American dad because honestly my cat can be a bit of an ass sometimes! Haha I have this friend who reminds me of Tina from Bob’s Burgers not because she’s like her but because she kind of looks like her and sometimes she acts like her too! πŸ˜‚πŸ˜‚

      1. Ugh, is there medicine to take when you get food poisoning? are you feeling any better?

        That is cute, awh πŸ˜€ Roger is an ass sometimes, so it does make sense . Also, I remember you mentioning that friend who looked like Tina, lol… which cracked me up!

        1. Yeah I took some medicine and I’m fine now! Hope you’re feeling better too PMS sucks! Luckily I finished my period right before I got food poisoning! If I had both at the same time I’m pretty sure I wouldn’t have survived 😳😳
          Hahaha yeah our cat is like selfish and mean (sometimes) so he reminds me so much of Roger! Hahah yeah she hates me saying that but it’s so true she is like a real life Tina! She even has a raspy voice like her and she groans like her when she’s sad too!

          1. Hahah! yes, I survived mine as well but it wasn’t the best moment of my life by any means and I think you should get food poisoning and have PMS at once and let me know if you survive it okay! could be an experiment! lol

            1. Lol I’m glad you made it out alive! Hahaha that is one experiment I will never agree to! Lol even I can’t take that much pain at once.

  3. Oh dear; I had food poisoning several years ago…..I could not eat hamburgers for years because of that incident. Hope you are feeling so much better!

Leave a Reply